söndag 11 september 2011

Jag har fått en AWARD!

Jag har fått en Award av Monica, som har bloggen
Tant Vit &Beige
Stort Tack.


När man länkat till den man fått den av, skall man svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare.
1. Varför började du blogga?
Det var enbart för min egen skull, att ha lite händelser i minnet, inte så mycket för att andra skulle läsa min blogg.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer bloggar om trädgård, heminredning, och handarbeten.

3. Favoritfärg(er)?
Vitt, beige,ljusblått,rosa och marinblått.

4. Favoritfilm?
Solens Rike, Den siste Kejsaren, Notting Hill, är några.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Min stora dröm är att få resa till Asien, närmast Kina och Japan. Varför?  
För att det skiljer sig så mycket från vårt sätt att leva här i Norden,
finns nog en hel del att se och uppleva.

Jag vill ge awarden vidare till de här 5 fina bloggarna:
  1. Till  Jennica och Ellen med bloggen Lantliv och Loppis
  2. Till  Anne-Marie med bloggen Lantligt i Norr.
  3. Till  Carina med bloggen Min Naturliga Sida.
  4. Till  Monica med bloggen Lilla Monica Pysslar.
  5. Till E med bloggen Vita-Hjärtan.
Det var svårt att välja ut 5, då det finns så många inspirerande bloggar. 
Tack alla för att ni ger så mycket idéer och inspiration.


2 kommentarer:

  1. Roligt att få veta lite mera om dej också :)

    Och tack för berömmet om min krans,
    är supernöjd själv också :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du vill vara med i min 1 ård utlottning :)

    ha det bra
    Monica

    SvaraRadera